Call Center dla każdego

Call Center dla każdego

Telemarketing w naszym kraju na przestrzeni lat stał się bardzo popularny. Przyczyniło się do tego wiele elementów, ale najważniejszy był czas jakiego potrzebowało nasze społeczeństwo do przekonania się do tej metody pracy, którą zaczerpnęliśmy od zachodnich sąsiadów. Praca z zawodzie telemarketera jest najczęściej podejmowaną pracą przez studentów, którzy zatrudniają się by sobie dorobić w wolnym czasie. Wymagania pracodawcy wobec pracownika nie są duże poprzez co pracę na stanowisku konsultanta może zdobyć niemal każdy. Co musimy posiadać w zakresie swoich umiejętności by dostać pracę w telemarketingu? Przede wszystkim musimy posiadać łatwość w nawiązywaniu kontaktu, być cierpliwymi i posiadać podstawą wiedzę z zakresu negocjacji. Średnie zarobki wahają się od 8 do 10 zł brutto. Większe i lepsze firmy telemarketingowe mają większe stawki co uzależnione jest najczęściej od charakteru projektu jakie w swojej ofercie posiada firma. Jasne jest więc, że zarobimy więcej pracując na projekcie sprzedażowym niż siedząc na infolinii udzielając klientom odpowiedzi na stawiane przez nich pytania. Praca w Call Center należy więc do pierwszej prawdziwej pracy jakiej podejmują się młodzi ludzie, którzy podejmują decyzję o zarabianiu na siebie. Praca po kilku miesiącach jak każda staje się nudna i monotonna jednak coraz częściej firmy telemarketingowe oferują możliwości awansu dla swoich najlepszych pracowników. Opłaca się być więc cierpliwym i wytrwałym, a solidna praca znacznie częściej niż rzadziej zostaje wynagradzana przez pracodawcę.

[Głosów:3    Średnia:3.7/5]

You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.